Introduktion til BING PPC

Søger du efter online marketing? Her får du en introduktion til BING PPC

Introduktion til BING PPC! BING PCC er online marketing til dig, som har eller ønsker at oprette en website. BING PPC er en markedsføringsstrategi, som hjælper dig med at få kunder i butikken. Din website bliver set, uanset om dine kunder er i Australien, Island eller Rusland, fordi de bringes videre til din hjemmeside via BING.

bingshopping2

Opnå større succes! Få en introduktion til BING PPC

En introduktion til BING PPC er en god måde at opnå viden om emnet på. Og der er god grund til at få denne introduktion til BING PPC, fordi du kan få større succes med din website, hvis du vælger BING PPC til din online markedsføring. Vi vil gerne ridse fordelene op for dig, så du ikke er i tvivl om, hvad BING PPC kan gøre for din virksomhed:

  • Du kan starte din marketingskampagne allerede i dag. Hvorfor vente, når dine annoncer kan blive set i hele verden om ganske kort tid? Tiltræk kunder og gør din virksomhed synlig i alle fire verdenshjørner.
  • Du kan målrette dine annoncer – både lokalt og globalt. Det er ikke sikkert, at hele verden er i din målgruppe. Begræns derfor din markedsføring i forhold til de kriterier, du har for din virksomhed.
  • Dine annoncer bliver vist 24-7 året rundt. De flyver hele tiden ”ude i rummet” og er i samme sekund klar til at blive hentet ned, når personer søger på de ting, som du har at tilbyde.
  • Du kan helt selv styre din kampagne og indholdet af denne. Men husk også, at der er gratis support, hvis du på et tidspunkt mangler en livline til et eller flere spørgsmål.
  • Du betaler kun for resultater. Det vil sige, at når kunder klikker på din annonce og besøger din hjemmeside, så skal du betale, men ellers ikke. Det hedder PPC – pay per click. Det gode er jo, at du faktisk først betaler, når dine annoncer har den ønskede virkning.
  • Start med den investering, som din virksomheds økonomi tillader. Du kan altid justere både den ene og den anden vej, når det passer ind i budgettet.
  • Du kan hele tiden følge med i, hvor effektiv din kampagne er. Hvor mange lægger mærke til dine annoncer? Hvor stor en procentdel klikker videre til din website eller ringer til dig? Hvad er dit faktiske salg som direkte følge af din annoncering? Du kan altså få de vigtigste tal og statistikker, når du har brug for det.
  • Har du oprettet dig som kunde hos BING PPC, kan du til enhver tid sætte din kampagne på pause, helt stoppe den eller koble noget nyt på. Opstart hos BING PPC igen er lige så let som første gang – hvis ikke nemmere, fordi du allerede har et godt kendskab til konceptet.